Kommunikation från styrelsen

Styrelsemöte 15 april

Under mötet följde vi upp på många av de punkter som tidigare diskuterats. Sektorerna var också inbjudna till dagens möte där nya frågor och diskussioner kom upp.

Inför 2024 beslutades det bland annat att köpa in mer material, samt att vi kommer att byta vår logga för vår klubb.

Protokollet går att läsa här.

Styrelsemöte 11 mars

Årets första styrelsemöte med den nya styrelsen.
Så här i början på året lyftes många punkter om det som komma skall: sektorsmöten, städdagar, evenemang och extrainsatta styrelsemöten.

Här kan du läsa protokollet från 11 mars 2024.

Årsmöte 25 februari

Söndag 25 februari, bjöd klubben in till årsmöte!

Under årsmötet hyllade vi alla instruktörer som gjort ett fantastisk år under året, alla klubbvinnare, vinnare av "Årets bästa" samt en liten gåva till våra medlemmar som deltog på Svenska Mästerskap i agility 2023.

Mötet valde och godkände styrelsen inför 2024 och föreslog kommiteer. Vår kassör Agneta drog en sammanfattning av vår ekonomi och mötet avslutades med en härlig fika!

Tack alla som kom, och protokollet går att läsa här.

Frågor eller tankar?

Hör av dig till oss i styrelsen!

Tveka inte på att höra av dig till oss i styrelsen om du har frågor eller funderingar! Kanske sitter du på en idé som du vill genomgöra eller hyra anläggningen? Bara hör av dig!